Fiyat etiketi yok bu sabunların! Gönlünüz biçiyor bedeli: Soaps By Naga

Miss gibi sabun kokusu temizliği ferahlığı getirmez mi burnumuzun ucuna her seferinde?
Ohh be demeyen var mıdır sabunun, hele o doğal sabunun, el yapımı sabunun kokusuna?

Epeydir aklımda kendi sabunumuzu yapmak. Bir türlü fırsat yaratıp deneme yapamadım. Ama illa da doğal olsun, el yapımı olsun, miiss gibi koksun derken kendim yapamayınca kendisi yapanı arayıp bulmalı elbet. Benim güzel tontonum, ailemizin Florasının yakışıklısı Selahattinin sayfasında rastgeldim Soaps By Naga'ya. Sevgili Ayşe ve Selahattini ailecek seviyoruz ve yakın hissediyoruz kendimize yani beğendiyse onlar biz de muhtemelen bir incelemeliyiz bu sayfayı.


Tazecik bir filiz yeşermiş, miss gibi sabunlara dönüşmüş. Üstelik Armağan Ekonomisi deyip deyip duruyorum ya size ben, işte o sistemle ulaşıyor size bu miss sabunlar. FİYAT ETİKETLERİ YOK! Siz değer biçiyor, gönül payı veriyorsunuz. Çok da güzel anlatılmış zaten sayfada, bana ne hacet diyor sizi bu güzel anlatımla başbaşa bırakıyorum :)

Heyecanlıyım... Bir süredir sabun yapıyorum ve bundan çok keyif alıyorum.

Paranın ve tüketimin merkez oldugu bir dünya sisteminden kalben ve zihnen mümkün mertebe uzakta, naif bir hayatım var. Ancak para kazanmam da gerekiyor. Hayatımı dürüstçe idame edebilecek kadarını kazanmayı niyet ediyorum. Bu hislerimi ve para kazanma gercegimi nasıl dengede tutabilirim diye düşünüp, başka bir modelle başlıyorum bu işe...Armağan ekonomisi... Bu da beni heyecanlandırıyor, yeni bir deney gibi...

Ürünlerime fiyat biçmeyeceğim. Size sunarken fiyatı su demeyeceğim, kalbinizden geçen değeri biçmenizi isteyeceğim. Ürünlerimi farklı şekillerde alabilmenizi istiyorum. Para vermek istemiyor veya veremiyorsanız ihtiyacım olacagını düşündüğünüz bir servis, gıda vs. karşılığı ile takas edebiliriz. Misal fazla salça yaptınız… Ama bunu yaparken size karşı dürüst olacağım; eğer ihtiyacım yoksa cömert teklifinizi geri çevireceğim. Gereksiz, ihtiyacımdan fazla esya, objeye sahip olmak beni rahatsız eder. O nedenle herhangi bir obje, esya vs. önermeden önce bir kez daha düşünmenizi rica ediyorum. Dönem dönem gerçekten paraya ihtiyacım olabiliyor, bu zamanlarda ürünlerimi para karşılığı almanızı rica edeceğim. Bu işten elde ettiğimin gelirin %5'ini de (şimdilik) benzer bir projeye armağan ediyor olacağım.

Kalbinizden geçene güveniyorum. Birbirimizi bu ve benzeri yeni modellerle destekleyebileceğimize güveniyorum. Başka bir dünya mümkün bunu biliyorum. Bu yolculukta heyecanlıyım… Destekleriniz için şükran, şükran
Hepimize bolluk, bereket diliyorum...

Buraya tıklayarak sayfayı ziyaret edebilir, takip edebilir, sipariş verebilirsiniz. Muhtemelen evdeki stok tükenirken biz bir sonraki alışverişimizi buradan yapacağız. Haberdar ederiz :)

Sevgiyle,

Bu blogdaki popüler yayınlar

Isırgan Otuyla Doğal Yoğurt Mayası Nasıl Yapılır?

Aa! Ekşi yoğurttan peynir yaptım, ekmek mayaladım :)

Bir çörek otu masalı