Evde deterjan, dis macunu nasil yapilir ogren, Zehirsiz!



Bir kez sampuan kullanirken bin kez dusunenlerdenim ben de. Sozde "kir"leri uzaklastirip temizlenirken kendimi ve dogayi ne kadar kirletiyorum sorusu bir kosede hep var.

Surekli daha "temiz" bir yasam dusleyenler icin dayatilani kabul etmek, sunulani tuketmek yerine care uretmek hep ilk tercih. Biz evde elimizden geldigince sirke, arap sabunu, dogal sabunlar, karbonat vs kullanmaya calissak da hala deterjan, sampuan, kozmetik dis macunu tamamen cikip gitmedi hayatimizdan,
azalttik ama tamamen kurtulamadik. Bunu bir eksiklik kabul ediyor ve uzerine de gidiyoruz. Soner evde kendi narenciyeli yuzey temizleyicimizi yapiyor mesela ve bu bile mutluluk(!) ama yetmiyor.
Iste tam bu noktada dun bir dostum vasitasiyla bu harika atolyeden haberdar oldum. GELIN SIZE EVDE DETERJAN, DIS MACUNU, KOZMETIK URUNLER NASIL YAPILIR OGRETELIM diyorlar, daha ne olsun. Ben bu sefere katilabilecek miyim bilemiyorum, cok istiyorum. Sonra dusundum de belki aranizdan birileri de ister katilmak ve katilanlar deneyimlerini bizlerle de paylasirlar, ne guzel olur. Sizlerle paylasmadan edemedim. Asagida etkinlik linki, detaylari ve dostlarin kendi agzindan cagrilari mevcut. Bence kacirmamali.
"Yuvamız dünyayı kirletmeden de evlerimizi
temizleyebilir miyiz?

Bi'garip atölye kapılarını "Temizlik ve Kozmetik Atölyesi" ile açıyor. Birlikte dünyayı kirletmeden evlerimizi nasıl temizleyeceğimizi öğreniyoruz. www.zehirsizev.com 'un kurucusu Mercan Uluengin ile bulaşık makinesi detarjanından,
diş macununa, çamaşır suyu alternatiflerinden, ev yapımı allıklara kadar hem kişisel bakım hem de ev temizliğimiz için bir çok
tarifi beraberce yapıp uygulayacağız. Atölyeden ayrılırken kendi yaptığımız ürünlerden numuleri evlerimize götüreceğiz... Böylelikle daha zehirsiz evlere
ve daha zehirsiz bir dünyaya ilk adımlarımızı atmış olacağız...
Katılım ücreti 50 tl
Yapılacak numunelerin ham maddeleri bizim tarafımızdan temin edilecektir.
Katılım 20 kişi ile sınırlıdır.
Detaylı bilgi ve başvurularınız için;
bigaripatolye@gmail.com adresine
veya
0 533 213 55 07 - 0 533 210 24 33 no'lu
telefonlara ulaşabilirsiniz."
Ve etkinlik sayfasi icin burayi tiklayabilirsiniz

Bu blogdaki popüler yayınlar

Isırgan Otuyla Doğal Yoğurt Mayası Nasıl Yapılır?

Aa! Ekşi yoğurttan peynir yaptım, ekmek mayaladım :)

Bir çörek otu masalı